Aby zapewnić najwyższą jakość usług wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej.
Sprawdź cel, warunki przechowywania lub dostępu do nich w Polityce prywatności.
Zamknij

elsevier-wydawnictwo.pl promocja dla firm farmaceutycznych, wytyczne do reklam

Nasza strona w serwisie Facebook elsevier-wydawnictwo.pl promocja dla firm farmaceutycznych, wytyczne do reklam

Wytyczne dla reklamodawców

Przyjmujemy pliki .ps lub .pdf kompozytowy (bez separacji) z dołączoną próbą barwną z tego pliku zaakceptowaną przez zamawiającego.

Pliki należy przesłać na adres ftp: ftp.elsevier.com.pl.

Po przesłaniu materiału na serwer, prosimy o powiadomienie na adres: artur@pandidot.pl oraz podanie nazwiska i telefonu osoby przygotowującej reklamę. Prosimy o przesłanie tylko jednego właściwego pliku. Pliki należy nazywać wg wzoru: tytuł_pisma_nazwa_reklamowanego_produktu_rozmiar_netto.

Sterowniki:

na Macintosh-u należy wykorzystywać sterownik LaserWriter w wersji zalecanej 8.6 oraz plik PPD ssicolor.ppd, na PC z Windows (wszystkie wersje) należy wykorzystywać sterownik Agfa Avantra 44S.

Układ graficzny:

• Spady po 5 mm na każdą ze stron
• Linie cięcia wg formatu zgodnego z formatem publikacji, osunięte od formatu netto o 5 mm (nie wchodzące na spad)
• Plik ps. przygotowany w rozdzielczości 2400 dpi, liniatura 150 lpi
• Minimalna odległość elementów graficznych od grzbietu: 7 mm
• Rozkładówka - oddzielne pliki lewej i prawej strony
• Minimalny stopień pisma drukowanego więcej niż jednym kolorem wynosi 6 pkt. dla kroju jednoelementowego, a 7 pkt. dla krojów dwuelementowych
• Fonty osadzone w pliku lub zamienione na krzywe
• Cienkie linie i inne elementy graficzne powinny być zdefiniowane w 1 kolorze. Najmniejsza, dopuszczalna grubość linii to 0,3 pkt.
• Przestrzeń barwna: CMYK bez dodatkowych kolorów
• Czarne teksty na kolorowym tle muszą być nadrukowane (użyta opcja overprint)
• Niedopuszczalne jest generowanie tekstu oraz czarnej apli z czterech kolorów
• W obszarach czarnej apli należy dołożyć 60% cyjanu i 40% magenty.

Formaty netto naszych publikacji: 210 x 280 mm


Wytyczne dla reklamodawców: plik pdf do pobrania